tirsdag den 25. maj 2010

Så er det tid til semifinale I....


Så blev det tirsdag og i aften er det tid for den første semifinale i årets Eurovision Song Contest 2010. I går vi fik afviklet de første to generalprøver, og i eftermiddag klokken 15:00 får vi afviklet den tredje og sidste, inden det for alvor går løs i aften klokken 21:00.

Og hvordan går det så i aften. Mit gæt efter hvad jeg har set og hørt fra Oslo er at følgende seks lande helt sikert kvalificerer sig:

Serbien
Grækenland
Slovakiet
Island
Bosnien
Letland


De sidste fire pladser er jeg mere i tvivl om. Med hjertet vælger jeg:

Finland
Moldavien
Portugal
Malta

Men jeg vil ikke udelukke at f.eks. Rusland, Belgien og Albanien kan blande sig.

Spændende bliver det i hvert fald. Rigtig god fornøjelse allesammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar