lørdag den 29. maj 2010

Hvem vinder ESC 2010? vol 3



Nå, så går den ikke længere, Henrik. Nu må vi vide hvem der vinder i aften.

Jeg ved det faktisk ikke. Mit hjerte sige selvfølgelig Danmark, jeg synes Christina og Tomas har gjort det så flot heroppe, trods store tekniske udfordinger undervejs, deres performance er blevet bedre og bedre, kulminerende med to fremragende præstationer ved de to generalprøver i går.

Mit næste bud er tyske Lena, som jeg faldt pladask for allerførste gang jeg hørte og så hende i det tyske 'Unser Star für Oslo'. Hun har sådan en naturlig lethed i sin optræden, hendes sang er dejlig enkel og teksten er jo skøn - ja, hvad kan jeg sige: Jeg er forelsket ;-)

Og det lidt mere realistiske bud er: Grækenland. Grækerne byder altid ind efter toppen og deres sang vil få hele salen til at koge og vi vil alle 18.000 i salen brøle OPA undervejs. Så hvis jeg skal være helt realistisk:

GRÆKENLAND VINDER EUROVISION SONG CONTEST 2010.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar