lørdag den 29. maj 2010

Chanée & N'evergreen er klar til aftenens finale


Så blev det lørdag og vi er klar til aftenens store pop-brag her i Oslo, hvor 25 af årets 39 bidrag skal kæmpe om retten til at arrangere næste års udgave af verdens største musik-konkurrence.

Ved gårsdagens to generalprøver fik vi set de 39 sange for første gang i sammenhæng, og set herfra bliver det et fantastisk show. Ballader, poprock, etnomusik og ren schlager i en fin blanding. Og som bekendt med Danmark som rosinen i pølseenden.

Efter de to generalprøver kan man konstatere, at de danske darlings har gemt det tørre krudt til allersidst. To fremragende gennemspilninger af In A Moment Like This blev det til, Christina og Tomas ved virkelig hvornår man skal slå til. Det bliver en fantastisk aften, tror jeg.

Men hvem vinder så? Ja, det har jeg faktisk ingen anelse om. Det vil jeg lige tænke lidt over, mens jeg indtager min morgenmad, og så vender jeg tilbage op ad formiddagen med en gennemgang af de 25 finalemelodiger og et bud på en vinder.

2 kommentarer:

  1. Vil blot sige at det er dejligt at følge med i jeres opdateringer... det er nærmest som at være der selv... fedt!

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre. Ha' en god finaleaften...

    SvarSlet